Modulprøver i undervisning af tosprogede elever
Her kan du se eksempler på modulprøver fra PL-modulet undervisning af tosprogede
-
Tosprogede elever | Kompetencemålsprøven PL4 Undervisning af tosprogede elever (Pædagogik og Lærerfaglighed)
KompetencemålsprøvePL4 – undervisning af tosprogede elever.Opgaven indeholder en teoretisk redegørelse af andetsprogstilegnelse, samt en analyse af et danskfagligt læremiddel (Fandango). Opgaven besva (…)
-
PL eksamen om inklusion Undervisning af tosprogede elever (Pædagogik og Lærerfaglighed)
PL Kompetencemålsprøve om inklusion. Problemformulering Hvornår er inklusion opnået, og hvordan håndterer man som lærer udfordringerne ved inklusion i en klasse? (…)
-
Modulprøve i PL4 om tosprogede elever Undervisning af tosprogede elever (Pædagogik og Lærerfaglighed)
Modulprøve i PL4.Studieprodukt i Undervisning af tosprogede. Opgaven diskuterer hvorvidt tosprogede elever er en ressource eller en ulempe ud fra et interview med Pauline Gibbons. Opgaven indeholder a (…)
-
Fandango og Kaliber | Analyse Undervisning af tosprogede elever (Pædagogik og Lærerfaglighed)
Analyse af læremidlerne, Fandango 8 og Kaliber 8, med henblik på tosprogede. Problemformulering Hvordan kan Fandango og Kaliber anvendes i undervisningen med henblik på tosprogede elevers læring, og h (…)
-
Opvækstvilkår og læringspotentiale | PL intern prøve Undervisning af tosprogede elever (Pædagogik og Lærerfaglighed)
PL intern prøve i Undervisning af tosprogede elever. Problemformulering Hvilken betydning har tosprogede børns opvækstvilkår for barnets læringspotentiale? Hvordan kan læreren være imødekommende og st (…)