Undervisningsforløb i specialpædagogik
Se her undervisningsforløb, som inddrager specialpædagogik
-
PL kompetencemålsprøve om relationsarbejde Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
PL kompetencemålsprøve i Specialpædagogik, Almen undervisningskompetence og ELU. ProblemformuleringHvordan kan vi som folkeskolelærer inkludere en elev i den danske folkeskole med fokus på relationsar (…)
-
KMP i PL1, 2 og 3 om klasseledelse, undervisningsdifferentiering og rammesætning Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
PL1, 2 og 3 - Kompetencemålsprøve i Specialpædagogik, Almen undervisningskompetence og Elevens læring og udvikling.KMP'et handler om klasseledelse, undervisningsdifferentiering og rammesætning. Indeho (…)
-
Struktur og medbestemmelse i undervisningen Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
PL-eksamen om struktur og medbestemmelse i undervisningen. Problemformulering Hvilke muligheder kan læreren have for at skabe gode rammer og struktur i sin undervisning for alle elever uden at gå på k (…)
-
Motivation, differentiering og stilladsering i fysik/kemi Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Fysik/kemi …
PL eksamen om motivation, differentiering og stilladsering i fysik/kemi. Problemformulering Med blik på teori om motivation, differentiering og stilladsering vil jeg undersøge, hvordan dette kommer ti (…)
-
Narrativers indvirkning på motivation Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Dansk 1. – 6. klassetrin, Dansk 4. - 10. klassetrin …
PL KMP om narrativers indvirkning på motivation. ProblemstillingHvorvidt og hvordan kan den enkelte elevs narrativ, være med til at påvirke elevens/elevernes motivation i undervisningen, og i hvilken (…)
-
Legebaseret læring | Kompetencempålsprøve Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Geografi …
KMP i Pædagogik og lærerfaglighed om at lære ved hjælpe af at lege. Problemformulering Hvad er legebaseret læring og hvordan kan det implementeres i geografifaget, for ateleverne får mest muligt lærin (…)