Kompetencemålsprøver i Specialpædagogik
Her kan du se eksempler på Kompetencemålsprøver, hvor modulet specialpædagogik indgår.
-
Elever i komplicerede læringssituationer Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
Kompetencemålsprøve i specialpædagogik, ELU og AUK om elever i komplicerede læringssituationer. Problemformulering Hvordan kan læreren skabe inkluderende undervisning, med henblik på de elever som bef (…)
-
Inkluderende læringsmiljø | Eksamensopgave Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
Eksamensopgave i pædagogik og lærerfaglighed om inkluderende læringsmiljø gennem klasseledelse og relationskompetence. Problemformulering Ovenstående leder mig hen til spørgsmålet om, hvorledes man ka (…)
-
Inkluderende læringsmiljøer | Kompetencemålsprøve Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
KMP - PL1, PL3 og PL4. Lærerfaglig problemstillingHvordan kan læreren skabe en inkluderende læringssituation som bedst muligt understøtter en elev i komplicerede læringssituation? (…)
-
PL4 om det inkluderende læringsmiljø Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
Kompetencemålsprøve (KMP) i pædagogik og lærerfaglighed: Elevens læring og udvikling, almen undervisningskompetence og specialpædagogik. Teori om læringsmiljø. Pædagogisk tema og problemformuleringI d (…)
-
PL-eksamen om elevdeltagelse Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
PL - Pædagogik og Lærerfaglighedseksamen.Under et praktikophold på en skole, gennemførte jeg et forløb om eventyr i undervisningen af en 6. klasse. På trods af en nøje planlægning, oplevede jeg en pas (…)
-
Inkluderende klasserum | Kompetencemålsprøve Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
Kompetencemålsprøve i PL om inkluderende klasserum. Problemformulering Hvordan kan man igennem klasseledelse og relationskompetence skabe et inkluderende klasserum, hvor alle elever er motiverede til (…)
-
Inkluderende læringsmiljø | PL-eksamen Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
PL-eksamen/kompetencemålsprøve om specialpædagogik og et godt inkluderende læringsmiljø.Problemformulering Hvordan kan man som lærer planlægge, gennemføre og udvikle et inkluderende læringsmiljø, som (…)
-
PL eksamen om inkluderende undervisning Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
Eksamensopgave til pædagogik og lærerfaglighed om inklusion og inkluderendeundervisning. ProblemformuleringHvorfor er inklusion vigtig i folkeskolen i dag, og hvordan kan jeg som lærer skabe en inklud (…)
-
Det motiverende læringsmiljø | PL kompetencemålsprøve Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
PL prøven om Det motiverende læringsmiljø. Prøve i PL-modulerne: Specialpædagogik, Elevens Læring Og Udvikling, Almen Undervisningskompetence. ProblemformuleringHvordan kan lærere i samarbejde med for (…)
-
PL kompetencemålsprøve om relationsarbejde Almen undervisningskompetence (Pædagogik og Lærerfaglighed), Elevens læring og udvikling (Pædagogik og Lærerfaglighed), Specialpædagogik (Pædagogik og Lærerfaglighed)
PL kompetencemålsprøve i Specialpædagogik, Almen undervisningskompetence og ELU. ProblemformuleringHvordan kan vi som folkeskolelærer inkludere en elev i den danske folkeskole med fokus på relationsar (…)