Præsentationsportfolioer
Se her eksempler på præsentationsportfolioer skrevet i Praktik – SK1, SK2, SK3 og SK4 og Pædagogens grundfaglighed – GK1, GK2, GK3.
-
Præsentationsportfolio fra 2. praktik på pædagoguddannelsen Praktik (Pædagog)
2. praktik præsentationsportfolio på pædagoguddannelsen skole- og fritidsspecialisering. Problemstilling: Uddannelse og læring er et velkendt, politisk debatemne, som trods skiftende regeringer har en (…)
-
Præsentationsportfolio fra 3. praktik Praktik (Pædagog)
Præsentationsportfolio fra 3. praktik på pædagoguddannelsen. Indeholder teori om tværprofessionelt samarbejde og udvikling af pædagogisk praksis. Empiri i form af observationer fra praktikperiode."For (…)
-
SMTTE-model | Praktik som pædagog Praktik (Pædagog)
Eksamensopgaven indeholder en praktikbeskrivelse, hvor der er lavet en SMTTE-model over en aktivitet, der er lavet i praktikken på Daginstitutionen Valhalla. Aktiviteten er en forhindringsbane, hvor (…)
-
Præsentationsportfolio til GK1 | Pædagog | Pædagogik Praktik (Pædagog), Pædagogens grundfaglighed (GK1, GK2, GK3)
Eksempel på 1 praktikopgave pædagog.Præsentationsportfolio i faget pædagogik til GK1 på uddannelsen til pædagog.Til den mundtlige eksamen tog jeg udgangspunkt i anerkendelse som en forudsætning for in (…)
-
SK3 om relationer Praktik (Pædagog)
Kompetencemålsprøve efter 2. praktik på pædagog. (…)
-
Præsentationsportfolio fra 1. praktik Praktik (Pædagog)
1. praktik præsentationsportfolio. Svarer på kompetencemålet for 1. praktik i dagtilbud. (…)
-
GK3 eksamen Praktik (Pædagog), Pædagogens grundfaglighed (GK1, GK2, GK3)
Eksamensopgave i til eksamen i GK3 efter første praktik. (…)
-
Børn i bevægelse | Praktik | GK3 Praktik (Pædagog), Pædagogens grundfaglighed (GK1, GK2, GK3)
Praktik GK3 om børn i bevægelse. (…)
-
Praktikopgave om Skole-fritid Praktik (Pædagog)
3. kompetencemål (SK3) om skole-fritid. Præsentationsportfolio. (…)
-
Relationer og anerkendelse i praksis Praktik (Pædagog)
2. praktik eksamen. Praktikportfolio. Problemformulering Hvordan kan jeg som kommende pædagog arbejde anerkendende på at skabe en god relation til et barn med særlige udfordringer? (…)